Social Icons

Pages

Tuesday, June 23, 2015

BREAKING NEWS !!! KEHEBATAN DS @NAJIBRAZAK HANCURKAN #PAKATANRAKYAT SEHINGGA TERKUBUR !!!


Mat Sabu menyalahkan UMNO sebagai punca yang akhirnya menjadi sebab kepada terkuburnya Pakatan Rakyat.Kita semua tahu Mat Sabu maksudkan penguasaan kelompok ulama dalam pemilihan terbaru PAS telah menyebabkan DAP memutuskan hubungan dengan parti itu dan berakhirnya Pakatan Rakyat.‘Tangan-tangan hitam’ UMNO di dakwa Mat Sabu yang menaikkan kelompok ulama dalama pemilhan PAS yang lepas.Kenyataan ini secara tidak langsung adalah bukti kehebatan Datuk Seri Najib sebagai Presiden UMNO.Betul tak betul cakap Mat Sabu tu belakang kira,yang pentingnya sekarang,memang tugas pemimpin politik ‘menghancurkan’ lawan politiknya yang lain.dalam hal ini,Datuk Seri Najib telah berjaya,Mat Sabu sendiri kata tu. 

Ini penting disebutkan sebab dalam keadaan semua benda buruk yang berlaku di Malaysia ini salah Perdana Menteri,dari MH370 hilang,gempa bumi sampai anak ketua ranting beranak cacat pun salah Perdana Menteri juga,kenapa terkuburnya Pakatan Rakyat tak boleh kaitkan dengan Perdana Menteri ??? Dahsyatlah tu,Pakatan Rakyat pun mampu Perdana Menteri kuburkan !!! Jadi siapa yang kata UMNO lemah kerana berpresidenkan Datuk Seri Najib,boleh telan balik ludah masing-masing sekarang.Testimoni dari Mat Sabu ini membuktikan Datuk Seri Najib bukan biasa-biasa dan bukan calang-calang orang.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

jangan dok nak bangga sangat.

helah mat sabu + dap untuk lekakan
najib.

najib jangan nak syok sangat.

tunggu pru akan dtg.

Anonymous said...

Hahaha...apa yang penting...dah berkubur bersama ego korang masing-masing. belum lagi memerintah dah hancus macam ni!

kalau prinsip dah tidak sama masakan dapat duduk bersama lama-lama. Bodoh piang betul penyokong2 pakatan rakyat, sampai hari berkubur pun masih gagal daftarkan sebagai sebuah parti utama.

Anonymous said...

Hancucrkan Pakatan Haramjadah!!

Anonymous said...

Siapa punya angkara sampai PR hancur bukan isu besar tapi yang penting PR hancur.

Anonymous said...

Mat Sabu dah x de modal nak salahkan orang je. Najib sibuk ngan tugas dan tanggungjawab mana ada masa nak fikir fasal pakatan ni? Umum tahu PR selama ini berlakun jadi jaguh rakyat, tapi hakikatnya x bela rakyat pun, tindas adalah mcm kes cikgu KAFA tu. Minta elaun sebab dah janji dlm PRU pun kena pecat. Betapa zalim si MB selangor tu. LGE lagi dahsyat, dipecatnya semua org PAS padahal mereka juga rakyat Pulau Pinang yg bayar cukai yg dikenakan oleh kerajaan negeri. PR ni sebenarnya pakatan zalim.

 
 
Blogger Templates