Social Icons

Pages

Wednesday, September 28, 2016

TU DIAA !!! #KHAIRUDDINABUHASSAN DIBELASAH OLEH #RAMESHRAOAKS KAW-KAW !!!


tu diaa,kan dah kena belasah.kita lihat dulu apa kata khairuddin dan kenapa ramesh rao belasah beliau.

RAMESH RAO BUDAK SEWEL DUDUK DIAM LAGI BAGUS!!

Saya ingin nasihat budak sewel ini jangan cari publisiti murahan!! Kalau sesiapa nak makan dedak Lanun Bugis melantaklah tapi tolong jangan kalut!! Budak sewel Ramesh Rao ini cakap 'pot tin' kosong saja!! Cakap dia bukan ada fakta pun!! Bagi tahu budak sewel Ramesh Rao ini suruh dia pergi nasihat Lanun Bugis Najib Tun Razak ambil tindakan undang-undang saman The Wall Street Journal dan Sarawak Report dulu!! Kenapa Lanun Bugis Najib Tun Razak takut nak saman The Wall Street Journal dan juga Sarawak Report?!

30 juta rakyat Malaysia masih menanti-nanti Lanun Bugis untuk menyaman dua media asing tersebut!! Dah lama sangat tak muncul tiba pun!! Kalau Najib Tun Razak berani saman The Wall Street Journal dan Sarawak Report ; saya akan jadi orang pertama untuk nasihatkan YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad berhenti bercakap dengan media-media asing!! Sekiranya budak sewel Ramesh Rao anak jantan suruh dia pergi nasihat Lanun Bugis Najib Tun Razak esok untuk ambil tindakan undang-undang keatas The Wall Street Journal serta Sarawak Report secara kadar segera!! Dia berani ke?! Yang lain budak sewel ini jangan kelam kabut untuk nak tagih publisiti murahan untuk dirinya!! Tajuk kenyataan budak sewel Ramesh Rao ini sudah basi!! Tak perlu diulangi!! Saya cabar budak sewel ini untuk buktikan rakaman percakapan YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad dengan Clare Brown!! Jangan cakap kosong; buktikan lah!!

DATO SRI KHAIRUDDIN ABU HASSAN
27 Sept 2016

APA JAWAPAN RAMESH RAO ???

LIHAT JAWAPAN DI BAWAH

Khairudin Bodoh!! Tak Tahu Kah Dia WSJ & SARAWAK REPORT Dilindungi oleh Akta Freedom Of Speech ? WSJ Cabut Keluar dari Singapura Kerana Apa? Tun Mahathir Pernah Saman Pihak Yang Dakwa Dia miliki berbillion?? Mahathir Pernah Saman Pihak Yang Dakwa Dia miliki berbillion? Kenapa Barua Upahan Mahathir Tarik Balik Saman Terhadap 1MDB ? Betapa Bodohnya Barua Khairuddin!!


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates