Social Icons

Pages

Wednesday, December 07, 2011

HOT NEWS !!! CABARAN KEDUA @NOHOMAR KEPADA KHALID GAGAP !!! KHALID GAGAP !!! TOLONG JAWAB !!!


Timbalan Pengerusi UMNO Selangor Datuk Seri Noh Omar dakwa kerajaan Selangor menggunakan akhbar Selangorkini untuk memburukkan imej beliau.Datuk Seri Noh Omar juga yakin rakyat Selangor tidak akan terpedaya dengan fitnah dan taktik kotor kerajaan Pakatan Haram yang sampai sekarang gagal untuk membawa perubahan drastik kepada rakyat Selangor

Perkara ini dah jadi macam satu agenda wajib orang-orang yang berpaksikan Gay Tua.Mereka sudah kehabisan isu.Mereka akan menyerang individu yang mereka rasa akan memberi impak besar kepada mereka.contoh jelas macamana mereka menyerang PM Datuk Seri Najib.Tidak cukup dengan Datuk Seri Najib,mereka serang Datin Seri Rosmah,tidak cukup Datin Seri Rosmah,mereka serang anak Datuk Seri Najib.


Ini kali ke dua Datuk Seri Noh Omar cabar Khalid Gagap berdebat.Tahun lepas Datuk Seri Noh Omar hantar surat kepada Khalid Gagap tetapi setakat yang saya tau tidak mendapat sebarang jawapan.Jangan kata surat tak dapat kerana surat tersebut jelas tertera cop rasmi Pejabat Menteri Besar.Kali ini Datuk Seri Noh Omar ajak Khalid Gagap lagi. Berdebat perkara yang lebih kurang sama. Berkenaan dengan isu padi. Dalam laman twitter Noh Omar cakap dia tak perlu orang lain jawap. Faekah bukan tandingan dia. Dia nak Khalid Gagap yang jawap. Biar rakyat lihat sapa yang betul.



Senang kalau ada pemimpin macam ni. Yang pasti pembangkang akan gunakan isu NFC. Aku yakin Noh Omar tak ada masalah untuk terangkan tentang isu NFC yang melibatkan kementerian beliau.


Tektik menyerang kreabiliti bukan satu perkara bagus.Jangan salahkan UMNO kalah menyerang kreabiliti Gay Tua sebab UMNO serang berdasarkan bukti-bukti kukuh. Isu video belum terjawap. Isu meliwat memang sah-sah buat. Dalam keputusan penghakiman kes terdahulu jelas tertulis aktiviti meliwat terjadi tetapi pendakwaan gagal membuktikan bila liwat terjadi.

Apa lagi yang Pakatan Haram nak buat lagi.Tak habis-habis dengan gimik politik bodoh. Lebih malang orang yang menjadi barua Khalid Gagap ialah Adun Pemabuk.opsss...



KHALID GAGAP !!!

TOLONG TERIMA CABARAN INI !!!

4 comments:

Blog Mamak Pedukang said...

Luahan hati Buat Reezal Merican @ http://mamakpedukang.blogspot.com/

Medan Tempur Kedah said...

mohon tuan linnkan blog saya ke blog tuan http://medantempurkedah.blogspot.com/
saya dah linkkan blog tuan ke blog saya

Anonymous said...

Ohhhh! Noh Omar marah Berita Selangor burukkan dia, tapi Utusan Malaysia burukkan pembangkang hari2 dia tak kata apa plak?

Anonymous said...

utusan malaysia kebanyakkan cerita yg benar anon. ko ni pun.opss anak buah al juburi,biasalah mmg mcm tu

 
 
Blogger Templates