Social Icons

Pages

Wednesday, December 07, 2011

HOT VIDEO !!! MANUSIA BERSETUBUH DENGAN ISTERI 15 KALI SEHARI DAN TAK PERNAH TIDUR !!! BIAR BETUL ???


Nama dia Sayyed Muhammad Ahmad Abdallah
dari Mesir, agama Islam.

28 kali kahwin dengan 35 anak.

Isteri sekarang 4 orang.

Kekuatan fizikal = 30,000 lelaki dewasa = 260 kuasa kuda
1 kuasa kuda = 265 lelaki

Bapak dia dulu 840 kuasa kuda punya tenaga.

Mengelak untuk berjabat tangan dengan orang,kalau salam patah riuk jari tangan orang.

Makan daging mentah tiap2 hari minum butter.

Pernah dipenjara kerana lari dari khidmat tentera,diampunkan oleh presiden.

boleh bengkokkan duit syiling dengan kelopak mata je.

boleh koyakkan duit syiling dengan jari.

paling special 15 KALI SEKS satu hari - tak boleh miss tiap-tiap hari (mak aiii 4 bini pun boleh lari ni...)

sila tonton wawancara dengan dia.



Sumber Malaysiasensasi

1 comment:

zahari1950 said...

Kononnya dia tak mahu tunjukkan keupayaannya mengangkat kereta didepan khalayak. Dakwanya jika dia sedang berbuat dmikian kemungkinan dia tidak dapat mengawal diri dan akan menyebabkan kemusnahan pada orang lain dipersekitarannya.

Maknanya bila dia naik Sheikh.. dia tidak akan dapat mengawal diri. Hinggakan bersalaman dengan orang pun mungkin dia akan mematahkan jari orang yang bersalam secara tak sebgaja.

Orang macamni perlulah ada pengiring bersenjata setiap masa kerana bila-bila masa sahaja dia akan jadi "incredible hulk" dan mungkin akan mengancam orang lain semasa dia naik sheikh.

Tapi satu kemusykilan. Bagaimana pula isteri-isterinya tidak cedera dan dapat bersetubuh dengannya seperti biasa semasa bersetubuh 15 kali sehari itu.

Dari keterangannya bolehlah dibuat kesimpulan dimana sudah tentunya dia tidak akan dapat mengawal diri secara normal beberapa saat semasa dia "climax". Tidakkah pada masa itu dia menjadi keterlaluan akibat "climax"nya. Bersalam dalam keadaan biasapun boleh mematahkan jari orang inikan pula dalam keadaan dia sedang "climax" (geram berlebihan). Seekor kuda pun jika terkejut, tendangannya boleh membawa maut. Inikan pula 360 kuasa kuda.

Biasanya jika kita mereka-reka benda secara berlebihan, kekadang tersasul juga. Mungkin dia ada kelebihan. Tetapi menyamai 360 kuasa kuda adalah terlalu berlebihan dan amat mustahi dan juga tidak munasabah di akal.

Jika demikian kekuatannya, maka isterinya atau "isteri-isterinya" perlulah juga mempunyai kekuatan yang seimbang terutamanya dalam hal persetubuhan kerana dia berupaya merosakkan organ kelamin serta mencederakan fizikal isteri-isterinya.

Teringat aku semasa muda dulu dimana seorang kawan aku yang suka "gormal" (cerita bohong yang tak masuk akal)sehingga dia digelar "XXXXX gormal".

 
 
Blogger Templates