Social Icons

Pages

Wednesday, May 14, 2014

BREAKING NEWS !!! #MATSAID KEMBALI MASUK #UMNO !!! AKHIRNYA #PAS KECEWA !!!


akhirnya Bekas MB Terengganu kembali masuk UMNO.Itulah kelebihan parti bn terutama nya UMNO,dalam menyelesaikan isu besar,semua tak ada masalah,small matter,dalam isu panas yang berlaku semalam di terengganu,PAS paling awal nak kawtim dengan mad said,muahaha

pantang ada peluang,tapi pendirian macam mat said,takkanlah kecewa macamana pun sanggup gadai prinsip dengan menyokong pas pulak,lainlah bekas mb selangor mat taib tu.ada rakan blogger yang kata,PR selalu berbangga sekiranya dapat menarik najis kumuh kepunyaan UMNO,yerrlah,bekas yang banyak problem,yang gila kuasa,yang takda disiplin,hah itu yang pas dan pkr dok kutip !! tapi saya percaya Mat Said tak macam tu !!! betul tak pembaca Badut Rakyat ???

sorry PAS,jangan jadi balaci DAP !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

datuk mat said ada perinsip, dia bukan mcam mat taib...bawa duit berjuta dalam beg wehh..bila berlaku crisis dia dlm party, sebab janji dia, dia marah sekejap saja, tapi dah 24 jam dia cool balik, mungkin sebab dia sembahyang sunat minta allah tunjukkan jalan yang benar, dan kita tahu mat said memang cintakan umno, sebab perinsip dia berjuang untuk melayu dan merendah diri demi ugama dan bangsa dia...semoga mat said Berjaya di hari hari muka,dan membantu membangunkan melayu yang semakin di perbodohkan oleh PKR..

Anonymous said...

Yang pasti PAS merasa sungguh kecewa dan terlepas peluang. Oh sayang sayang buah kepayang peluang yang datang terlepas melayang. Kena tunggu PR14 pulak lah.

Anonymous said...

Ini semua gara2 malaon2 dari UMNO yg nak gasak duit royalti yg akan turun ke T'ganu tak lama lagi. Sebelum Ahmad Said balas melalui kroni2nya, lanun2 UMNO telah mencantas utk mereka berleluasa menyapu bersih fulus.
Tetapi Ahmad Said pun boleh tahan juga strategi dia. Dgn berapa juta agaknya dia dipujuk utk menyertai UMNO kembali?
Rakyat marhaen taklah bodoh sangat utk tidak dapat melihat mainan politik lanun2 UMNO ini.
Kan Melayu mudah lupa?
Di PRU14 nanti, kita lihatlah bagaimana nasib BN.
Tunggu dan lihat .........

Anonymous said...

Tak ku sokong parti paling bodoh..pak sanggup dan munapik pas hampas...

Anonymous said...

Kita pun sama, tak akan ssekali menyokong parti yang tiada pendirian. Asal pas sahaja, semuanya kerana Islam sedangkan tiada satu pun ayat di dalam Al Quran yang menyatakan pas itu Islam. Pigiiiiagh tipu belaka politik punya hal yang kafir di taati dan di takuti tetapi yang terang Islam dimusuhi. Pergi mampuslah parti pas.

 
 
Blogger Templates