Social Icons

Pages

Wednesday, June 25, 2014

EKSKLUSIF !!! LUAHAN HATI #AKTIVIS #REFORMASI TAHUN 1998 DIDEDAHKAN !!!


di bawah adalah luahan sebenar bekas aktivis keadilan yang pernah mengikut anwar ibrahim.ikuti luahan beliau

Dulu sewaktu ana jadi aktivis reformasi 98' apa saja yg kerajaan buat pasti ana lawan! walaupun utk kebaikan rakyat,sedikit pun ana tak pandang! Otak kami sudah dihasut siang malam agar terus menerus membenci TV3,RTM dan UTUSAN,kerana media itulah yg paling mereka takutkan! Waktu itu kami disogok dgn cerita2 kununnya kerajaan zholim@diktaktor! Kununnya Dr Mahathir maha firaun,kuku besi.kununnya ada konspirasi.walhal ternyata semua itu adalah dusta rekayarsa dari makhluk2 kecewa yg gilakan kuasa semata2.individu yg ingin lari dari kesalahan diri! Waktu itu kami mudah terpengaruh kerana ramai golongan cerdik pandai turut terjebak.tapi kini syukran golongan tersebut sudah menyedari antara isi dan duri.antara liwat dan lewat.antara panggung dan punggung!! Sedarlah bangsaku!!!

Buktinya?? 

28 daripada 32 pengasas PKR telah keluar parti beramai2.malah menghentam ketuanya kembali! Hampir semua pemimpin tertinggi parti telah sedar bahawasanya otak mereka telah diliwat selama ini! Kini parti itu hanya di-ikuti oleh golongan anak2 muda yg baru kenal politik.golongan mahasiswa radikal protes.golongan orang tua akal singkat yg mudah terjerat.golongan cendiakawan yg targetnya hanya pangkat dan habuan!! Kebenaran tak mungkin dapat dipalsukan! Janji Allah pasti termenterai!! Nak Tipu Siapa sebenarnya?? Cukup2lah dibodoh2kan!!! Apa yg berlaku dlm PKR hari ini adalah skrip yg sama berulang dari dulu lagi sebenarnya.di awal penubuhannya dulu memang mendapat sokongan kemudian gaduh lantas masing2 hilang kepercayaan dan masing2 mula menyiasat sendiri apa yg berlaku.menimbal balik semula segala apa yg telah dimomokkan oleh DSAI kepada mereka akhirnya terbuka minda mereka setelah dapat menilai kebenaran pro dan kontra segala pernyataan dan tuduhan yg kununnya sebuah KONSPIRASI terancang. 

Kini mereka(PR) terus menerus mencari pengaruh yg baru dari kalangan marhain yg dapat dijebak melalui lakonan dan simpati dgn skrip yg sama memburuk2kan kerajaan yg sememangnya tidak dapat dinafikan pernah berbuat silap@ tidak sempurna.untuk menguatkan pengaruh mereka juga harus memiliki segelincir org2 kenamaan yg diumpan habuan sebagai pelobi kepada rakyat yang masih terpingga2 dipersimpangan antara aspirasi TULIN dan PALSU sebuah perjuangan yg kununnya berlandaskan BANGSA dan AGAMA'. 

Senario itu mungkin akan terus berulang sehinggalah saki baki golongan tersebut berkurangan dan keseluruhan rakyat mula sedar dari skrip dan lakonan insan yg bernama DATO SRI ANUWAR IBRAHIM SHEIKH AL-JUBURI (sebuah gelaran yg telah diberi oleh sahabatnya sendiri Hj Mohd Sabu@pelawak@penipu.) Wallahua'lam bis'showab'.

From-Bekas Aktivis Reformasi 1998-2008.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

12 comments:

Anonymous said...

Gaya pnulisan mcm chegu bard jak..

wakaksjfjkajsjshshckaksjzjakakskskakakakaka!!!!!!

Anonymous said...

Hampeh punya blog.

Lu owang jgn pcaya blog nih.
Mana ada owang nama ana msa refomasi dulu.

Anonymous said...

Anon anon di atas, pahit ke nk telan kenyataan?

Anonymous said...

Satu tulisan yang sangat sempurna. Syabas dan Tahniah atas kesedaran saudara-saudari tentang agenda sebenar PKR dan Pakatan.

Anonymous said...

Aku pun dah kena, tp lbh awal lg, tahun 80an lg, kusangkakan Islam, rupanya Khawarij, Wahabi, Syiah pun ada.
Baik la aku tak join team yg ngapirkan org masa tu.
Tp ramai lg yg belum sedar, yg pd aku dua je puncanya, ego dan taksub. Mudah mudahan la sempat insaf, sedar dan taubat.

Anonymous said...

I love this blog!! Very truthful and I can tell it's from the heart.

I wish the writer all the best!

Anonymous said...

pasal utama..ulamak dlm PAS dan pengaji pengaji ilmu PAS. sibuk dgn usaha mencari pengaruh dan kuasa..tanpa penerapan nilai nilai dan asas keagamaan yg perlu diketahui..dgn membezakan sntara fardhu ain dgn kifayah..pengikut pengikut kini cuma diajar asas tanpa pengertian..jadilah mereka manusia yg cuma ada OTAK dlm kepala tapi AKAL tiada..sebab itulah mereka sering tersilap perhitungan dgn mengambil yg salah itu betul..dan yg betul itu salah..Sampaikan mereka ini senang di perLEMBUkan..orang manusia yg bijak memanupulasikan kebodohan mereka...sebab itu NUAR al juburi dapat bebas walaupun ternyata bersalah..
Disini saya ingin mencabar antara pengikut dan penyokong NUAR yg berani bertanyakan kepada NUAR ini..dah berapa laporan pejabat agama yg wan azizah buat kerana diLIWAT Nuar...ajukan Soalan tersebut...pls

Anonymous said...

Ingt, sebesar mana pun dosa Allah maha pengampun kculi dosa memyekutukan Alah/kafir, seseorang boleh jadi kafir sekiranya mengkafirkan org Islam.

Anonymous said...

La ni pengaruh puak liberal pun kuat dlm PAS, dlm PKR jgn citer le, mmg puak puak dia punya parti pun.

Anonymous said...

GERAKAN paling berjaya di dunia adalam gerakan yang di bawa oleh Muhammad. Lain-lain gerakan selepas itu hanya hangat-hangat tahi ayam.

Anonymous said...

pkr barua5

SentiasaPanas said...

Kesesatan PAS dan kebatilan aljuburi jelas terbentang dpn mata namun cacai pr yg sdh diliwat masih merelakan..kasihan

 
 
Blogger Templates