Social Icons

Pages

Friday, June 27, 2014

KURANG AJAR !!! #DRASRI #DRMAZA HARUS MINTA MAAF PADA RAKYAT JOHOR DAN PEMIMPIN !!!


1 lagi posting kurang ajar dinaikkan oleh Dr Asri kononnya sultan johor pergi kembara naik kereta sports.amat memalukan sekali lah dalam kenyataan Dr Maza ni.tanpa selidik terlebih dahulu sebelum publish berita.Ceramah untuk Nasihatkan orang ramai memang pandai itu salah.ini salah itu betul.lihat gambar di atas.kan dah kantoi !!! lain kali fikir dulu sebelum publish.ada faham kahhh ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

kalau Ostard berbohong, fitnah dan aibkan orang dikira harus?

Anonymous said...

awam jadi konfius kalau pendapat, paparan dan grafik yang diberikan pihak tertentu dalam perkara berkaitan mukmin adalah kurang masuk akal.

contohnya isu gelatin. masakan awam nak makan produk yang dicampur dengan gelatin haiwan walhal gelatin tumbuh-tumbuhan ada dipasaran. meskipun sudah diputuskan 'boleh' kenapa tidak difikirkan balik apabila gelatin alternatif masuk pasaran?

kalau nak diikutkan, tidak banyak makanan dicampur gelatin dan tidak kebuluran seseorang kalau tinggalkan makanan bergelatin (mostly junk food).

hakikatnya, makanan asas dan berkhasiat seperti buah-buahan, sayuran, beras, kurma, minyak zaiton, minyak sawit, air mineral terang-terang tiada gelatin. yang ini saja dah cukup.

hangkedee said...

Ustaz diakhir Zaman

wan jamak said...

inilah level pemikiran dan sikap seorang yg bertaraf mufti (MUFTI.. bukan ustaz2 biasa). saya ucapkan good luck kepada nasib orang islam malaysia zaman ni.

Anonymous said...

Senang je nak bgtaw maza ni..pukimak kau la...

Anonymous said...

ustazd ini nak GLAMOUR. Boleh masok fb. kalo tak glamour orang takkenal. Jadi, bikin caca marbah. maklom lah bekas mufti. kalo tidak cuci piring nasi kandar.

Anonymous said...

Dia nie gila meroyan sebab kena tendang dari jawatan mufti negeriPerlis kerana terkilan tak ada suara dlm kerajaan tu yg dok merapu... Org kampong klu dengar ostad percaya habis dgn tak tau game ostad nie..

 
 
Blogger Templates