Social Icons

Pages

Wednesday, December 07, 2011

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! SAH !!! ANWAR IBRAHIM PENGECUT !!! KES DI TANGGUH KAN LAGI !!!


Hujah penggulungan akhir pihak pembela yang sepatutnya dijalankan esok ataupun 8hb Disember, ditangguhkan lagi,apabila pihak peguam Anwar Ibrahim memohon kebenaran hakim untuk penangguhan sekali lagi semalam.agaknya mereka nak cari lagi orang baru ataupun mereka nak melambatkan proses yang berjalan dah 3 tahun lebih.ini memaksa kes di tangguhkan sehingga 12 Disember pula.

Peguam bela Karpal Singh dan Sankara Nair menemui Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah bersama Timbalan Pendakwa Raya Wong Chiang Kiat di kamar hakim pada jam 3 petang semalam untuk tujuan penangguhan itu.nak tahu apa alasan yang di berikan ???

“Pihak pembelaan memerlukan lebih banyak masa untuk menyiapkan transkrip nota prosiding, khususnya dari saksi pakar.Kami juga menghadapi masalah berhubung istilah perubatan. Justeru, kami perlukan lebih masa.Namun, pihak pendakwa membantah keras permohonan kami dan mendakwa ia bukan alasan yang kukuh. Berikutan itu, Hakim Zabidin membenarkan penangguhan kes sehingga Isnin ini”, kata karpal.itu mengikut kata meloyakini.

Menurut peguam Anwar itu,hakim telah bersetuju untuk membenarkan pihak pembela mengemukakan hujah penggulungan pada 12 dan 13 Disember.Ini merupakan percubaan kedua, pihak Anwar memohon penangguhan penggulungan kes, setelah mahkamah menetapkan tarikh tersebut pada 23 dan 24 November lalu.


Permohonan pertama dilakukan oleh Sankara Nair dan Datuk Param Cumaraswamy pada 10 Nov lalu dengan alasan pihaknya memerlukan lebih banyak masa untuk menyelesaikan transkrip nota prosiding kes tersebut.Dengan persetujuan pihak pembela dan pendakwa, hakim menetapkan 8 hingga 9 Disember atau esok dan lusa sebagai tarikh baru penggulungan kes.

semalam,berlaku pula drama swasta apabila sekali lagi penguam Anwar diwakili Sankara dan Karpal Singh memohon penangguhan di atas alasan yang sama dan mahkamah menetapkan 12 hingga 13 Disember sebagai tarikh baru penggulungan kes.

Pihak pembelaan pada 17 Oktober lalu menutup kesnya dengan memanggil tujuh saksi termasuk Anwar yang memberi keterangan dari kandang tertuduh dan tiga saksi dari luar negara, namun sehingga kini pihak pembela masih gagal untuk membuat rumusan hujah penggulungan.Kes ini telah memakan masa lebih tiga tahun selepas Anwar didakwa di mahkamah pada 7 Ogos 2008.

TANGGUH !!! TANGGUH !!! DAN TANGGUH !!!

TERIMA JER ANWAR IBRAHIM MELIWAT !!!

KALAU TAK BOLEH TERIMA APA KATA MINTA ANWAR IBRAHIM SUMPAH LAKHNAT !!!

DAH LAH ANWAR IBRAHIM KENCING DR YUSUF QARDHAWI !!!

INI PULA RAKYAT MALAYSIA PU KENA KENCING !!!

KESIAN PUAK-PUAK AL-JUBURI KENA TIPU !!!

TAK PERCAYA DR YUSUF QARDHAWI KENA KENCING ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

2 comments:

PemikirpolitikJerantut said...

mOHON LINK TUAN,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com

Unknown said...

SALAM, RAJA BOHONG MEMANG AKAN BERUSAHA MATI MATIAN UNTUK BERBOHONG, BAGUS JUGA HAKIM BAGI PELUANG LUAS2 PADA DIA YANG AKHIRNYA KE SG BULOH JUGA, TIADA SIAPA BOLEH PERTIKAIKAN.

 
 
Blogger Templates